BUX 44,148.98
+0.04%
BUMIX 3,792.28
+0.86%
CETOP20 1,883.91
+0.83%
OTP 9,520
+1.60%
KPACK 3,100
0.00%
0.00%
0.00%
+0.29%
-0.49%
ZWACK 17,300
+0.29%
0.00%
ANY 1,580
+1.28%
RABA 1,100
-0.45%
-0.47%
-1.09%
0.00%
-1.87%
OPUS 153.8
+1.18%
+0.51%
+2.36%
0.00%
-2.00%
OTT1 149.2
0.00%
+0.91%
MOL 2,954
+0.20%
DELTA 38.55
-2.65%
ALTEO 2,850
+1.42%
0.00%
+3.18%
0.00%
0.00%
-1.57%
MKB 1,972
0.00%
0.00%
-0.17%
0.00%
0.00%
SunDell 45,800
0.00%
-0.51%
-1.26%
+0.98%
0.00%
+2.78%
+5.83%
GOPD 12,400
0.00%
OXOTH 3,500
0.00%
0.00%
NAP 1,190
-0.17%
0.00%
0.00%
Forrás
RND Solutions
Cégvilág

A telekvadászoké a terep - Sláger lehet az M0-s autóút keleti szektora

Akár új piaci szereplők is beléphetnek még a magyar ipari-logisztikai ingatlanpiacra, ugyanis hiába voltak és vannak beruházások, még mindig alulfejlettnek mondható az ágazat.

 Nem véletlen, hogy a szakértők egyrészt gyorsuló telekvásárlásokra számítanak (főleg az M0-s autóút keleti szektorában), másrészt egyes körzetekben erősödő árversenyre. Újabb megállapításaik szerint Budapesten a IX. kerül mellett a dél-budai főútvonalak közül a Budafoki út és a Szerémi út környéke nézhet jelentős fejlődés elé.

A minap ismertette terveit a 2006-ban portfóliófelvásárlással megjelent ausztrál Goodman. Ebből kiderült, hogy még legalább öt-nyolc évre való lehetőség van a magyar piacon. Az is nyilvánvalóvá vált, hogy a cég először a fővárost és az agglomerációt fogja megcélozni, de később több megyeszékhely környékén is megjelenik. Más társaságok szintén érzékelték, nem csupán a fővárosból, illetve nem csak a hagyományos big boxokból áll a piac, ezért például a legnagyobb itteni portfóliójú vállalat, a ProLogis Hegyeshalomban próbálkozik, más társaságok a fővároson belüli, úgynevezett city logisztikai létesítményekkel igyekeznek teret nyerni a IX. és a XV. kerületben.

A cikk teljes terjedelemben itt olvasható

Értesüljön a gazdasági hírekről első kézből! Iratkozzon fel hírlevelünkre!
Kapcsolódó cikkek