A kiskereskedelem éves forgalma értékben meghaladja a 14 milliárd forintot, állapítja meg a Nielsen piackutató vállalat Kiskereskedelmi Indexe.
A férfi izzadásgátlók részaránya valamelyest tovább növekedett, de még mindig a nőknek való dezodorokra jut a piac több mint fele. Az arány mennyiségben 54:43 százalék a női szegmens javára. (A többi unisex vagy tiniknek való termék).
Egy darab dezodor átlagos fogyasztói ára 2 százalékkal nőtt a legnépszerűbb, aerosolos, 3 százalékkal pedig a stift szegmensben. Előbbi darabonként átlagosan 511, utóbbi 609 forintba került idén január-februárban.
Az aerosolosra összességében a mennyiségi forgalom 51 százaléka jutott 2007 március-2008 februárban, stiftre 19, golyósra pedig 18 százalék
A beszerzés fő színhelye egyre inkább a hipermarket és a drogéria. A legnagyobb eladóterű üzletek részaránya 41 százalékra emelkedett a mennyiségi eladásokból, míg a drogériáké 34 százalékra. Így a két bolttípusban adják el az összes dezodor háromnegyedét.
A kereskedelmi márkák szerény szerepet játszanak: Mennyiségi piaci részesedésük 5 és 7 százalék között mozgott az utóbbi két év periódusai során.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.