A negyedévente megjelenő kétnyelvű (angol-magyar) Upscale felsőkategóriás márkákat és termékeket mutat majd be azoknak a nőknek, akik fontosnak tartják követni a legfrissebb trendet és divatot.
A negyedévente megjelenő kétnyelvű (angol-magyar) Upscale felsőkategóriás márkákat és termékeket mutat majd be azoknak a nőknek, akik fontosnak tartják követni a legfrissebb trendet és divatot.
Emellett a szerkesztők nagy hangsúlyt fektetnek majd elismert magyar divattervezők bemutatkozására is, hiszen számukra jelenleg szűk a megjelenési lehetőség. Ezzel összefüggésben a Magazin kétnyelvű, melynek célja, hogy az elért divatszakmai eredmények elérjenek külföldiekhez és külföldre is.
A magazint kiadó Glossy Media 2008-ban azzal a céllal alakult, hogy prémium kategóriás magazinok kiadójaként jelenjen meg a magyar médiapiacon. Az ősszel megjelenő divatlap mellett beindul az Upscale online változata is, mellyel egy új divatportál oldalt kíván a divat világa iránt érdeklődőknek kínálni.
Upscale néven jelenik meg magazin az Egyesült Államokban is. A hazai lap nem licensz szerződés alapján készül.