Cégvilág

220 milliárd forintot költenek az idén reklámokra

Nem hat a reklámbevételek növekedésére a fogyasztás lassuló növekedése, az ágazat az idén mintegy 220 milliárd forint bevételre számíthat - jelentette ki Nagy Bálint, a Magyar Reklámszövetség elnöke kedden Egerben.

Az ágazat bevételei évről-évre, mintegy 5-6 százalékkal bővülnek és ez várható az idén is - mondta a reklámszakember.

A szakember szólt arról is, hogy ma már a reklámszakmának a gazdasági életben betöltött szerepét meghaladó társadalmi hatása is van, hiszen a médiából áradó információ viselkedésmintákat közvetít. Ez egyre nagyobb felelősséget jelent a szakma számára, ugyanis az írott sajtó és a televízió mellett egyre nagyobb a jelentősége a közterületi és az interneten megjelenő reklámnak - tette hozzá.

Ez utóbbi mutatja a legdinamikusabb fejlődést az elmúlt években, hiszen ma már a reklámtortából 8-10 százalékkal részesedik a világháló - mondta Nagy Bálint.

Magyar Reklámszövetség reklámpiac Nagy Bálint
Kapcsolódó cikkek