Magyar Reklámszövetség

A reklámadó felfüggesztésének meghosszabbítását kéri az ágazati szövetség

2022.10.18 Olvasási idő:

Reklámszövetség: a reklámadó káros

2022.05.27 Olvasási idő:

A magyar médiaköltések harmada a digitális platformoknál landolt

A reklámtorta 2021-ben 524,2 milliárd forintot tett ki, a médiatorta pedig 305 milliárd forinttal zárta a pandémia második évét.
2022.04.05 Olvasási idő:

Gulyás János marad a Magyar Reklámszövetség élén

Az elnök nehéz, de eredményes időszakként értékelte az előző éveket.
2021.11.17 Olvasási idő:

Tizenhárom milliárdos a magyar public relation piac

A járvány a vártnál kisebb mértékben, 9 százalékkal vetette vissza ezt a szegmenst.
2021.04.24 Olvasási idő:

A kormány volt 2020-ban a legnagyobb hirdető az Egyesült Királyságban

Stratégiai céllá vált a lakosságának lehető legszélesebb körben történő tájékoztása a vírus veszélyességéről és az ellene való védekezésről.
2021.04.19 Olvasási idő:

A reklámpiacot is megrágcsálta a koronavírus-járvány

A járvány okozta válság a teljes kommunikáció iparágra is erősen negatív hatást gyakorolt.
2021.04.15 Olvasási idő:

Nagyot harapott a reklámtortába a vírus

A legnagyobb visszaesés a moziknál és a rádiós piacon történt.
2021.04.15 Olvasási idő:

Drámai, akár 38 százalékos visszaesés várható a reklámpiacon

Tavaly a reklámköltés 245,08 milliárd forint volt, a 2018-as költés 223,36 milliárd forintot ért el, ez 9,73 százalékos növekedést jelent – derül ki a reklámszövetség adataiból.
2020.05.08 Olvasási idő:

A mozis hirdetések is duzzasztották a reklámtortát

A tavalyi reklámköltés mérete 259,69 milliárd forint, amely a 2017-ben elért 240,98 milliárd forinthoz képest 7,77 százalékos növekedés.
2019.02.27 Olvasási idő: