Magyar Reklámszövetség

A médiaköltések több mint fele a digitális felületeken landolt 2022-ben

Az orosz–ukrán háború nyomán kialakult komplex válság a kommunikációs iparágat sem kímélte.
2023.03.20. 14:53 Olvasási idő: 3 perc

A reklámadó felfüggesztésének meghosszabbítását kéri az ágazati szövetség

2022.10.18. 17:56 Olvasási idő: 3 perc

Reklámszövetség: a reklámadó káros

2022.05.27. 19:17 Olvasási idő: 6 perc

A magyar médiaköltések harmada a digitális platformoknál landolt

A reklámtorta 2021-ben 524,2 milliárd forintot tett ki, a médiatorta pedig 305 milliárd forinttal zárta a pandémia második évét.
2022.04.05. 20:31 Olvasási idő: 8 perc

Gulyás János marad a Magyar Reklámszövetség élén

Az elnök nehéz, de eredményes időszakként értékelte az előző éveket.
2021.11.17. 17:00 Olvasási idő: 2 perc

Tizenhárom milliárdos a magyar public relation piac

A járvány a vártnál kisebb mértékben, 9 százalékkal vetette vissza ezt a szegmenst.
2021.04.24. 21:08 Olvasási idő: 0 perc

A kormány volt 2020-ban a legnagyobb hirdető az Egyesült Királyságban

Stratégiai céllá vált a lakosságának lehető legszélesebb körben történő tájékoztása a vírus veszélyességéről és az ellene való védekezésről.
2021.04.19. 12:48 Olvasási idő: 0 perc

A reklámpiacot is megrágcsálta a koronavírus-járvány

A járvány okozta válság a teljes kommunikáció iparágra is erősen negatív hatást gyakorolt.
2021.04.15. 21:34 Olvasási idő: 0 perc

Nagyot harapott a reklámtortába a vírus

A legnagyobb visszaesés a moziknál és a rádiós piacon történt.
2021.04.15. 10:16 Olvasási idő: 0 perc

Drámai, akár 38 százalékos visszaesés várható a reklámpiacon

Tavaly a reklámköltés 245,08 milliárd forint volt, a 2018-as költés 223,36 milliárd forintot ért el, ez 9,73 százalékos növekedést jelent – derül ki a reklámszövetség adataiból.
2020.05.08. 06:50 Olvasási idő: 0 perc