Cégvilág

Vártnál jobban teljesített a Burberry

Az angol Burberry Group Plc. forgalma üzleti évének második negyedében 17 százalékkal 328 millió forntra bővült – tette közzé a vállalat kedden. A londoni székhelyű prémium kategóriás termékeket gyártó vállalat eredménye ezzel túlszárnyalta az elemzők által várt 314 millió fontot.

Az első félév üzemi eredményét a szakemberek 91 és 98 millió fornt közé várják, erről a Burberry egyelőre nem adott információt. Az első hat hónap forgalma 20 százalékkal 539 millió forntra emelkedett.

Az már biztos, hogy a következő hónapokban csökkenő kereslettel kell számolniuk a luxuscégeknek is főleg a hagyományosan nagy vásárlóerőt jelentő piacokon, mint az Egyesült Királyságban, Nyugat-Európa többi országában várhatóan jelentősen visszaesik a forgalom.

A konszern Burberry Hungary Kft. néven április közepén bejegyeztette magyar leányvállalatát. A Burberry üzlete nyáron nyitott az Andrássy úton.

Burberry luxuscég
Kapcsolódó cikkek