Cégvilág

Reklámcéggel erősít a Puma

A német sportszergyártó Puma a reklám és rendezvényszervező piacon bővíti portfólióját: bejelentette, hogy megvásárolja a svéd Brandon Company reklámügynökséget. A cég 8 központjában összesen 115 főt foglalkoztat.

Az adás-vétel értékét a felek nem akarták nyilvánosságra hozni. A Puma mindössze annyit közölt, hogy a vételnek nem lesz jelentős hatása a vállalati eredményekre. A Puma és a göteborgi székhelyű Brandon együttműködése 2008 elejére nyúlik vissza, amikor a Volvo Ocean Race vitorlásverseny promotálásában végeztek közös munkát.

A Puma és a Bandon további sportágakra – mint a labdarúgás, a futás, a golf és különböző motorsportokra – is szeretné kiterjeszteni az együttműködést – nyilatkozta a Puma szóvivője.

felvásárlás reklám puma Brandon Company
Kapcsolódó cikkek