Három kínai beszállítója helyett például már csak egy lesz, igaz, ma már Kínában készül a legtöbb ismert nyugati játékmárka is, mint például a Disney-figurák.
A csak egy típust szállítók közül a Gulliver csak a nélkülözhetetlen termékek eladóit tartja meg – tudtuk meg Turi András ügyvezető igazgatótól. Az ésszerűsítés nemigen érinti az egyébként is kisszámú hazai beszállítót, amelyek többségükben amúgy sem gyártók, hanem importőrök.
A társaság múlt évi konszolidált forgalma kicsit a 2007-es ötmilliárd forint fölött alakult, kiadásai viszont nőttek. Hivatalos éves adatok még nincsenek, de ismert, hogy a fogyasztási cikkek piacának más szegmenséhez hasonlóan a játékok hazai karácsonyi eladásait sem csökkentette a gazdaság ősszel indult lassulása. Az idén erősödő versennyel és változatlan vagy növekvő beszerzési árakkal számol Turi András, annak ellenére, hogy több termék piacán már esnek az árak.