A kábeltelevíziós piac sem védett a krízissel szemben, a reklámbevételek visszaesésének mértéke ugyanakkor elmarad a „nagy csatornák” által tapasztalttól – vázolta fel a legfrissebb trendeket tegnapi tájékoztatóján Enyedi András, az IKO Kábeltévé Szolgáltató Kft. ügyvezető igazgatója. A vezető elmondása szerint többek között a Film+, a Cool TV és a SportKlub kábeltévé-csatornát működtető társaság számára kiválóan alakult az elmúlt év, az átlagos közönségarányt számottevően sikerült növelni, és a tavaly indított új csatornák is jól szerepeltek.
Ami az IKO csoport külföldi tevékenységét illeti (hazánk mellett tíz kelet-közép- és délkelet-európai országban vannak jelen), intenzív növekedésre számítanak az idén. Az ambí-
ciókat mutatja, hogy a jelenlegi 22 milliós előfizetői létszámot az év végére 32 millióra várják. A „húzótermék” a The Fishing & Hunting Channel horgászattal és vadászattal foglalkozó tematikus csatorna lehet. MS
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.