Cégvilág

"A Túró Rudi esete jó példa a magyar kreativitásra"

A magyarországi élelmiszeripar igenis rendelkezik pozitív jövőképpel. Kiváló példaként ezt bizonyítja legalábbis az az együttműködés, amely ezekben a napokban a Sole–Mizo és a Danone között formálódik, és amelynek leglátványosabb elemeként a legnagyobb magyarországi tejipari csoport megvásárolja a Danone Kft. marcali Túró Rudi-üzemét – véli Flórián Zoltán a Figyelőben.

Az Agrár Európa Kft. üzletág igazgatója szerint a magyar vállalkozás és az élelmiszer-ipari világcég közötti érdekazonosság felismerése fontos lépés a szakágazat koncentrálódásában.

Szerinte a válság arra is jó, hogy kikényszerítse a kreativitást, és a korábban nehezen elképzelhető megoldások is az asztalra kerüljenek.

Az, hogy a napjainkban már nem csak itthon hódító magyar „találmány”, a Túró Rudi előállításában koncentráció veszi kezdetét, utat mutat a hazai élelmiszeriparnak a versenyképesség növelése felé.

túró rudi Danone Sole-Mizo Agrár Európa Kft
Kapcsolódó cikkek