A tanácsadó vállalkozások között meglepően kevés a közepes és nagy tanácsadó cég. A konferencián a növekedés menedzseléséről tart előadást dr. Kornai Gábor a magyarországi tanácsadási piac egyik legjelentősebb alakja, az AAM vezérigazgatója, a Vezetési Tanácsadók Magyarországi Szövetségének elnöke. Emellett a háromnapos eseményen előadást tart többek között Damjanovich Nebojsa, a hazai online marketing egyik legmeghatározóbb szakértője, a Senpai Consulting vezető tanácsadója és Jagodics Rita B2B marketing szakértő. A rendezvényen Dr. Csernus Imre is előadást tart.
„Velünk tanácsadókkal gyakran előfordul, hogy udvariasságból, tisztességből - vagy akár gyávaságból - nem mondjuk el a kendőzetlen véleményünket az ügyfélnek. Hiába tudjuk, hogy helyes, tudjuk, hogy igaz, és hogy az ügyfélnek szüksége lenne rá - mégis csak kendőzve, finomítva, tompítva mondjuk el, vagy akár el is hallgatjuk végül. Így viszont nem tudunk segíteni az ügyfélnek. Dr. Csernus Imrét azért hívtuk meg, mert ezen a ponton nagyon sok múlik és úgy éreztük, hogy az ő formabontó hozzáállása és tapasztalata ebben példaértékű lehet a magyar tanácsadók és coach-ok számára” – mondta Wolf Gábor, kkv marketing szakértő, a konferencia szervezője. Hasonlóképpen vélekedik a neves pszichiáter:
„Az emberek zöme a negatív töltetű tartalmat, a negatív kritikát nem akarja elfogadni. Ezért a tanácsadóknak még a kommunikáció legelején le kell fektetni az együttműködés játékszabályait. A tanácsadónak el kell mondani, hogy az ő felelőssége, hogy milyen megoldásokat fog mutatni, de az ügyfélnek kell dönteni. El kell mondani, hogy lesznek olyan mondatok, melyek nem fognak tetszeni, de ezeket én el fogom mondani, mert tisztelem azt a bizalmat, amivel hozzám fordult. Ezeknek a kereteknek a lefektetése elengedhetetlen – fogalmazza meg álláspontját dr. Csernus.