Wolf Gábor

Ismét trendi lehet a postai levelezés

Elfeledett módszer válhat újra a közeljövő marketingslágerévé, nevezetesen a hagyományos postai levél, amely a legfiatalabb vevők körében az újdonság erejével hat.
2016.11.28. 06:00 Olvasási idő: 0 perc

Megválasztották az év marketingesét

A hétvégén rendezték meg Budapesten a III. Marketing Szuperkonferencia 150 kis- és közepes vállalkozás részvételével. A Marketing Commando által szervezett két napos esemény témája „Az új vevők szerzésének fejlettebb technikái" volt, valamint kiosztották az Év Marketingese díjat.
2010.03.30. 11:15 Olvasási idő: 0 perc

Csernus Imre ad tanácsokat a tanácsadásról kkv-knak

Október 15-17. között, több mint 150 cégvezető részvételével Budapesten megrendezésre a Gazdag Tanácsadó Konferencia. A Marketing Commando által harmadik alkalommal megrendezésre kerülő esemény célja, hogy a tanácsadó kis- és közepes vállalkozások talán legnagyobb problémájára, a növekedés sikeres menedzselésére adjon kifejezetten tanácsadó cégekre specializált megoldásokat:
2009.10.06. 15:23 Olvasási idő: 0 perc

Hogyan építhet márkát hatékonyan egy kis- és közepes vállakozás?

Mintegy 50 kis- és közepes vállalkozás részvételével a TV2 műsorainak díszletei közt került megrendezésre csütörtökön a TV2 és Wolf Gábor kkv marketing szakértő közös tréningje. Az esemény célja az volt, hogy bemutassa, hogyan építhet országos márkát az egyre elérhetőbb TV reklámok segítségével egy kkv.
2009.07.20. 15:12 Olvasási idő: 0 perc

Wolf: Nem feltétlenül a legerősebb kkv marad fent

A válság kkv szektorra gyakorolt hatásait legelőbb a krízis epicentrumában lévő amerikai kis- és közepes vállalkozások tapasztalták meg. Wolf Gábor kkv marketing szakértő Washingtonban gyűjtött tapasztalatokat a válság kis- és közepes vállalkozásokat érő hatásokról.
2009.03.03. 10:33 Olvasási idő: 0 perc