A távol-keleti márka 2008-ban még 2,4 százalékos részesedése 2009-re 5,8-re futott fel; egyes képernyőméretekben már 10 százalékot meghaladó a részesedése. Az európai vezetésnek a teljes piaccal kapcsolatban lettek volna ekkora mértékű várakozásai. Két számjegyű részesedést mondhat ugyanakkor a magáénak a Sharp a hazai irodatechnikai piacon, ebben komoly szerepe van a közvetlen képviseletnek.
A társaság alig több mint két éve jelent meg saját irodával Magyarországon. A budaörsi fióktelep a cég irodatechnikai termékeinek, másolóinak, nyomtatóinak itteni nagykereskedelmét látja el. (A Sharp szórakoztatóelektronikai és fehéráruinak az értékesítését viszont továbbra is a társaság bécsi regionális központjából koordinálják.)
Kézzelfoghatóbb jelenlétre törekszik a japán cég a magyarországi háztartásikészülék-piacon is, ahol elsőként hűtőgépekkel jelent meg ez év tavaszán. A jövő évtől ezekből a termékekből már kimondottan az európai piacra tervezett modelleket akarja behozni, de üzletet remél a saját fejlesztésű, ionos technológiával működő légtisztító, párásító készülékek itteni értékesítésétől is.
Hiroshi Sasaoka a társaság meghatározó profilját képviselő szórakoztatóelektronika piacával kapcsolatban már optimista, noha az év egészére nézve a a konszern árbevételét 17 százalékkal rövidíti meg. A hat-nyolc hónapos visszaesés után azonban ez év szeptemberétől ismét kezd visszatérni a kereslet, sőt, októberben az LCD-tévék forgalmában globálisan már 35 százalékos növekedést tapasztaltak.