A Kossuth Rádió lealázta a Danubius és a Sláger utódait
A teljes lakosság körében az MR1-Kossuth Rádió februárban megerősítette vezető szerepét és növelte népszerűségét a két országos kereskedelmi rádióval szemben.
A leghallgatottabb reggeli rádióműsor - megelőzve a kereskedelmi rádiók reggeli műsorait - a "180 perc", a közszolgálati adó reggeli hírmagazinja. A "180 perc" annak ellenére éri el a legtöbb hallgatót, hogy a többi rádió reggeli műsora lényegesen hosszabb az MR1-Kossuth Rádió három órás műsoránál.
A legtöbben délben kapcsolnak egy rádióadóra: az MR1-Kossuth Rádió piacvezető hírműsora, a Déli Krónika az egyedüli rádióműsor, amelyre egy időpillanatban, egyszerre félmilliónál többen kíváncsiak. A Déli Krónika januárhoz képest növelte hallgatói számát.
A közszolgálati rádió adóit a 2010. februári felmérési adatok alapján összesen több mint kétmillióan hallgatják egy átlagos napon.
2010 januárjától az adatgyűjtés ún. hibrid adatfelvételi módszerrel történik, mely során a válaszadók egy része számítógéppel támogatott telefonos (CATI) megkérdezés során számol be rádióhallgatási szokásairól, míg egy másik csoport a szintén számítógéppel támogatott online (CAWI) módszerrel kitölthető kérdőív segítségével szolgáltat erről adatokat.


