Önálló hálózattal indul a Fiat az Egyesült Államokban
A FIAT Csoport vezetése közölte: a jelenleg Chrysler autók értékesítésével foglalkozó kereskedők is pályázhatnak a Fiatok eladására, de erre csak akkor kapják meg a jogosultságot, ha önálló értékesítési- és szerviz csapattal rendelkező szalonokat nyitnak.
A cég nem közölte, hogy a kereskedőknek fizetniük kell- e az értékesítési jogért. A FIAT tehát 2010 decemberében saját hálózattal jelenik meg ismét az Egyesült Államokban, elsőként a Fiat 500-as modellel – jelenti az AP.
Az olasz márka utoljára a nyolcvanas években értékesített autókat az Egyesült Államokban, most a Chryslerrel való együttműködés keretében igyekszik meghódítani az amerikai piacot kisautóival. A cég várakozásai szerint 41 államban mintegy 200 Fiat kereskedő nyílik majd meg, a Chrysler azt tervezi, hogy már szeptemberre felállítja saját, olasz autókat értékesítő hálózatát.