Íme, az év haszongépjárműve - Fotó!
„A zsűrire a gazdag, többek között turbófeltöltéses földgázas, valamint elektromos hajtást is felvonultató motorpaletta is nagy hatást tett. Ezen felül a Doblo különféle változatainak vezetési élményét és magas szintű kényelmét is nagyra értékeltük” - hangsúlyozta a 2011-es díj átadásánál Pieter Wieman, az Év Haszongépjárműve díj zsűrijének elnöke.
Az új padlólemezre épülő Dobló Cargo rakterének hossza 2,17 méter, szélessége a kerékjáratok között 1,23 méter, rakterének térfogata akár 4,6 köbméter, terhelhetősége 750 és 1000 kilogramm között változik. A modell fogyasztása 4,8 l/100 kilométer, hatótávja pedig 1250 kilométer 126 g/kilométeres CO2-kibocsátás mellett, a 90 lóerős 1.3 MultiJet Euro 5 motorral.
Az új Dobló Cargo öt különféle motorral készül: 95 lóerős 1,4-es benzines, 1,4-es metánnal és benzinnel működő turbómotor, valamint háromféle turbódízel (második generációs 90 lóerős 1,3 MultiJet, 105 lóerős 1,6 MultiJet és 135 lóerős 2.0 MultiJet). Az összes motorhoz start-stop elektronika kapcsolódik, mindegyik teljesíti az Euro 5-ös előírásokat, a dízeleket pedig részecskeszűrővel szerelték fel.