Ez az összeg 12,6 százalékkal nagyobb, mint a tavalyi azonos időszakban mért adat. A társaság szerint az Egyesült Királyságbeli értékesítés növekedése "szerény" volt annak következtében, hogy az élelmiszerárak inflációja alacsony maradt, míg az üzemanyagok ára emelkedett - tudósít a BusinessWeek.
Az adózott nyereség 1,18 milliárd fontra nőtt az egy évvel korábbi 1,03 milliárdról.
A forgalom 8,3 százalékkal 32,9 milliárd fontra emelkedett. A növekedés részben a nagy-britanniai adóemelések következménye, ezek hatását nem számítva a bővülés 7 százalékos.
Ennek folytán a fogyasztók többet költöttek a Tesco benzinkutaknál, mint az üzletekben. Ugyanakkor a brit cég ázsiai piacai erőteljesen növekednek, a régióban a profit 30 százalékkal nőtt. A Tesco 2 milliárd fontot költ a kínai üzleteinek bővítésére és dél-koreai üzleteinek fejlesztését is tervezi.