Cégvilág

Elindult a PRO4, a TV2 férfi csatornája

A TV2 tulajdonosa, a ProSiebenSat.1 január harmadikával új csatornát indított Pro4 néven. A férfiakat célzó televízió pontosan egy évvel párja, a női közönségnek készített FEM3 után kezdi meg a sugárzást.

A TV2 szerint a csatorna fő célcsoportja a 18-49 korcsoport, de ezen belül egyes műsorsávokban a 25-34 év közötti férfi nézőkre kíván hangsúlyt fektetni a csatorna, amelynek arculatát a TV2 kreatívjai alkották meg. Ehhez egy speciális technológiát használtak, amelynek lényege, hogy a szokásos másodpercenkénti huszonöt képkocka helyett negyvenet vetítenek ki, így a tulajdonos reményei szerint minden eddiginél részletgazdagabb képeket láthatnak a nézők.

A csatorna terjesztésével kapcsolatos tárgyalások a múlt év végén megkezdődtek a partnerekkel, széleskörű elérhetősége a cég szerint 2011 első negyedév végére várható. A PRO4 január 4-től már a T-Home IPTV, Sat TV és digitális kábeltelevízió szolgáltatásában is elérhető. A csatorna áprilistól elérhető lesz az AGB rendszerében, és a csatorna ekkor nyitja meg hirdetési felületeit is.

hirdetés TV2 televízió pro4 csatorna férfi
Kapcsolódó cikkek