A 135 lóerős Hyundai a Budapest–Prága–Bécs–Budapest távon bizonyított. A rekkenő hőség miatt a klíma végig üzemelt, szóval alaposan megdolgoztattuk a közvetlen befecskendezésű, 1.6-os GDI i30-ast. A hatfokozatú váltó pontosan jár a kulisszákban, a kormányzás könnyű, s bár a rásegítés mértéke állítható, kissé szintetikus érzést kelt a szervorendszer. A jól áttételezett váltó és a hatásos zajkiszorítás révén nagyobb tempónál is csendes az autó, az pedig külön öröm volt, hogy ballonos gumikon (195/65) és 15 colos kerekeken gördült a Hyundai.
A tágas kabin, a kényelmes ülések, a könyöklő, a tempomat és a különféle médiacsatlakozók nagyban hozzájárulnak az autó korrekt kényelmi nívójához.
A 135 lóerő és a 164 Nm 9,9 másodperc alatt repíti az i30-ast álló helyzetből százra, nagyobb emelkedőn vagy előzéskor pedig elég csak egy fokozatot visszaváltani. Az egy tankolással megtehető távolság eléri a 700 kilométert, ami elfogadható teljesítmény.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.