A Malév csődje után fél évvel apró szépségtapasz, hogy a fapados légitársaságok újabb és újabb járatokat indítanak Budapestről. Tegnap éppen a Ryanair jelentette be, hogy november 12-től járatot indít Budapest és Frankfurt között. Ezzel 25-re emelkedik azoknak a célállomásoknak a száma, ahová gépeket reptet a magyar fővárosból az ír diszkont légitársaság. Tovább folytatva a harcot a Wizz Air ellen úgy döntöttek: sűrítik az eindhoveni és a londoni járatokat. Előbbit heti hétre emeli, míg Londonba a heti 14 helyett 21 járatot indít. Stephen McNamara, a Ryanair igazgatója ismét elmondta, hogy a cég éves szinten több, mint két millió utas szállítását tervezi a budapesti repülőtéren, és ezzel kétezernél több helyben teremtett munkalehetőséget tart fenn. Mellékesen azt is elárulta: készpénztartalékaik meghaladják a két milliárd eurót. „A Ryanair a világ egyik pénzügyileg legerősebb és legeredményesebb légitársasága, amely jó úton halad afelé, hogy idén 440 millió eurós nyereséget érjen el” – fogalmazott az igazgató.
A cég mindig is arról volt híres, hogy egyik napról a másikra be- vagy kiköltözhet egy reptérről. Most éppen Cipruson fenyegetőzik a kivonulással, mert a Ciprusi Turisztikai Hivatal nem ad nekik több marketingtámogatást, illetve a paphosi repülőtéren nem törlik el a leszállási díjat. A légitársaság még májusban jelentette be rodoszi és kosi járatának megszűnését, júniusban jelentősen csökkentette marokkói kapacitásait, júliusban pedig több spanyolországi útvonalon (Madrid, Barcelona, Kanéri-szigetek) szüntette be, illetve csökkentette járatait. Az Európai Bizottság jelenleg is vizsgálja az Európai Légitársaságok Szövetsége bejelentését, miszerint a Ryanair évente több százmillió font „állami támogatásban” részesül.
Tony Tyler, a szervezet vezérigazgatója szerint a jelenlegi, bizonytalan gazdasági környezet hat az áagazat teljesítményére is, ám trendszerű változás nem látható a piacon.
Tony Tyler, a szervezet vezérigazgatója szerint a jelenlegi, bizonytalan gazdasági környezet hat az áagazat teljesítményére is, ám trendszerű változás nem látható a piacon.-->
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.