Megőrülnek a bónuszokért a magyarok: Megugrott a Bónusz Brigád bevétele
A hazai közösségi vásárlási piac legnagyobb szereplőjének számító Bónusz Brigád a 2011-es 1,04 milliárd forint után tavaly 1,86 milliárd forintos bevételt ért el – mondta el Kaprinay Zoltán alapító-tulajdonos a cég mai sajtótájékoztatóján. Az idei évre kétmilliárd forint feletti bevétellel számolnak a vállalatnál. A társaság nyeresége 2012-ben 16 millió forint volt, azonban jelentős összeget fordítanak fejlesztésre. Egyelőre nem a minél nagyobb nyereség a cél, de idővel természetesen változik a helyzet – tette hozzá Kaprinay Zoltán.
2012-ben, a terveknek megfelelően, tovább terjeszkedett a Brigád és a 2011-ben elindított Szeged, Miskolc, Debrecen és Kecskemét után 2012-ben Pécsett, Győrben, Székesfehérváron. A társaság május 27-től Nyíregyházán is jelentkezik helyi ajánlatokkal, ezzel lezárták a földrajzi terjeszkedést. A cég partnereinek kínálata Budapesten és 8 vidéki városban érhetők el. A tervek szerint a vidéki városokban is létrehoznak az idén készpénzes átvételi helyeket.
A Brigádnak 2.851 partnere van amelyek közül 1.467 visszatérő. Nemcsak a vásárlók értékelhetik a Brigádon keresztül kipróbált szolgáltatásokat, hanem a szolgáltatók is értékelhetik a Brigád vásárlóit. Ez a garancia arra, hogy mind a vásárlók, mind a partnerek elégedettek. A partnereink elégedettségét mutatja, hogy 51%-uk visszatérő, ezen belül is a szállodai partnereink 65%-a legalább kétszer hirdetett az oldalon.
Az idei évben a termékpaletta és a szolgáltatások tekintetében is további bővülés várható, és a nyár folyamán indul a Divat és Luxus kategória. Így a mostani Utazás, Termék, Szépség, Egészség, Étel-ital, Kikapcsolódás és Oktatással együtt immáron 8 kategóriában, egyidőben 100-150 ajánlattal várja felhasználóit a Brigád.
A Bónusz Brigád tavalyi forgalmában jelentősen növekedett a termékek aránya, így 2012-ben már 17%-ot tett ki a termékértékesítés, amely az idei első negyedévben 22%-ra emelkedett tovább. A szolgáltatások és termékek területén is megfigyelhető volt a szezonalitás erősödése: míg ősszel és télen a legkelendőbbek az egészségmegőrző szolgáltatások voltak, addig nyáron és tavasszal az utazások és a szabadtéri programok iránt nőtt meg az érdeklődés.

