A BMW már korábban bejelentette, hogy az almárkának szánt i elektromos autókat majd közvetlenül ő fogja értékesíteni az internet segítségével, ami elnyerte a márkakereskedők tetszését, hiszen nekik sokkal kisebb befektetést jelent az ilyen piaci bevezetés, főleg egy drága és alacsony volumenű elektromos autónál.
Aztán nem sokkal ezt követően a BMW már arról beszélt, hogy a közvetlen értékesítést más típusokra is kiterjeszti. A tervek szerint létrehoznak egy „Mobile Sales Force” nevű szervezetet, amely nem csak az internet segítségével árul majd autókat, de telefonon is megkeresik a potenciális ügyfeleket, és például előzetes egyeztetés alapján akár házhoz viszik a megvásárolni kívánt autót egy menetpróba erejéig. Erre a BMW német márkakereskedői már rögtön tiltakozni kezdtek, mondván számukra nem elfogadható, hogy az autógyár közvetlenül adjon el autókat a vásárlóknak. Érdekes mérkőzés lesz, az biztos. Először a Németországban július 29-étől már megvásárolható BMW i3-as lesz elérhető az interneten keresztül, közvetlenül gyári forrásból.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.