BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Az RTL Klub és a TV2 is győzött februárban

A február is úgy telt el, hogy az RTL Klub és a TV2 szintén piacvezetőnek tartja magát. „A 8. héten is az RTL Klub nyerte meg a főműsoridős nézettségi versenyt: hétből hat estén több nézőt ültetett a képernyők elé, mint a konkurens csatorna. A sikerekkel az RTL heti átlagos, főműsoridős közönségaránya 20,3 százalékot tett ki, miközben a konkurens TV2 16,2 százalékon teljesített” – közölte az RTL Klub. Hozzátették: a TV2 hiába töltötte meg celebekkel az eredetileg „civil” szereplőket felvonultató Élet showját is, ez csak minimálisan növelte nézettségi eredményeit a célcsoportban.

A TV2 ellenben úgy látja, hogy ők nyerték az elmúlt havi nézettségi versenyt a teljes napi közönségarányokat tekintve a 18-59 éves célcsoportban.

„Februárban teljes napon a TV2 húsz napon tudott piacvezető lenni, míg az RTL Klubnak mindössze nyolc nyert napja volt” – közölték. A Tények februárban is a legnézettebb hírműsornak bizonyult minden célcsoportban. A hírműsor átlagos napi nézőszáma múlt hónapban meghaladta az 566 ezret a 18-59-es célcsoportban.

Az M1 és egyben a közmédia legnézettebb műsora a 9. héten A dal 2014 szombati döntője lett 1 millió 25 ezer nézővel (az M1 és Duna World csatornán együtt), amellyel aznap a 20 óra utáni műsorkínálat legnézettebb műsora is lett a hazai tévés piacon. Az M3 közönségaránya a felnőtt népesség körében a múlt héten 0,9 százalék volt – ez az eddigi legjobb eredményének a megismétlése.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.