Az árbevétel növekedése egy új termék fejlesztésének és a piacra történő gyors bevezetésének, valamint a szolgáltatás hazai és nemzetközi értékesítésének köszönhető. A BTel az XPrime bevezetésével meglévő ügyfeleinek 52 százalékát nyerte meg és 41 ezer új előfizetőt szerzett három hónap alatt, ami a magyar internetelőfizetők 1 százaléka, ezzel bővítette a piaci részesedését – szerepel a társaság közleményében.
A cég a hazai piaci jelenlét erősítése mellett a külföldi piacokra való terjeszkedést is elindította, 2014-ben hat országban alapít leányvállalatot, amiből Németországban, Ausztriában és Szlovákiában az alapítási folyamat már elkezdődött, a további hullám az év második felében várható - közölték. A Business Telecom Nyrt. Magyarország alternatív távközlési szolgáltatója, a céget 2006-ban Kecskeméten alapították, budapesti és szerencsi kirendeltséggel is rendelkezik, mintegy 100 főt foglalkoztat közvetlenül.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.