BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Alkalmazkodtak a nyomdaipar változásaihoz

Huszonhárom éves múltra tekint vissza az egri Garamond Kft., amely 1991-ben gmk-ként jött létre. Szabó György tulajdonos szerint mindig arra törekedtek, hogy kifogástalan munkát végezzenek olyan rugalmas és gyors tempóban, hogy a legtürelmetlenebb ügyfél is elégedett legyen. Ügyfélből pedig az elmúlt bő két évtizedben négyezernél is több volt.

Tördeltek napilapot és hetente megjelenő újságot, 1992-től pedig egyre bővítették tevékenységi körüket, dekorációs munkákat is vállaltak, a cégtábláktól kezdve az öntapadós matricákig, az autódekorációtól a széles formátumú poszterekig, óriásplakátokig számos produktum előállítását. A cégek kommunikációs és reklámigényének teljes körű kiszolgálása érdekében prospektusokkal, névjegykártyákkal, bélyegző-, szórólap- és molinókészítéssel bővítették a palettát.

Ám a piac változott, a hagyományos nyomdai megrendelések csökkenése alkalmazkodást követelt. A Garamondnál arra törekednek, hogy a partnerek teljes kiszolgálást kapjanak. A villamosmérnökből menedzserré előlépett Szabó Györgynek és tulajdonostársának, a nyomdász Veres Imrének az alapításkor az volt a célja, hogy professzionális kiadványszerkesztő céget hozzanak létre, amely minden területen kimagaslót alkot, legyen az szórólap, prospektus vagy több száz oldalas könyv. A változások ellenére profi kiadványszerkesztésre még jó darabig biztosan szükség lesz, amellyel jó nevet szereztek maguknak nemcsak a régióban, de országosan is. Évek óta igényes ismeretterjesztő köteteket gyártanak a Bükki Nemzeti Park Igazgatósága és a Magyar Madártani Egyesület számára, kiszolgálnak írókat, alapítványokat, kisebb intézményeket is. A könyvek műszaki szerkesztését és tördelését vállalják annak ellenére, hogy – amint Veres Imre mondja – nem kis feladat egy megrendelőt meggyőzni a tradicionális szabályok betartásának előnyeiről.

A cég az előrelátásnak köszönhetően alig érezte meg a válságot. A nyolctagú csapatnak keményen kellett dolgoznia, de sikerült megtalálnia azt a réteget, amely hajlandó megfizetni a minőségi munkát. Irodájukat és gépparkjukat 2007-ben sikerült bővíteniük, felújítaniuk, a beruházás értéke közel húszmillió forint volt.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.