BUX 42,978.09
-1.10%
BUMIX 3,930.18
-0.67%
CETOP20 1,992.73
-1.02%
OTP 10,295
-1.62%
KPACK 3,100
0.00%
0.00%
+4.87%
+0.84%
-0.70%
ZWACK 17,450
+2.35%
0.00%
ANY 1,600
0.00%
RABA 1,165
-0.43%
+4.04%
+1.95%
-3.85%
0.00%
OPUS 186.6
-1.69%
-0.41%
-0.37%
0.00%
-3.72%
OTT1 149.2
0.00%
-2.87%
MOL 2,872
+1.06%
DELTA 39.85
+1.92%
ALTEO 2,380
+0.85%
0.00%
-1.98%
EHEP 1,780
+0.56%
-7.64%
+0.13%
MKB 1,972
0.00%
0.00%
-3.28%
0.00%
0.00%
SunDell 41,600
0.00%
+0.93%
+0.76%
+0.35%
0.00%
-0.31%
NUTEX 11.65
-6.80%
GOPD 12,000
-5.51%
OXOTH 3,740
+7.78%
0.00%
NAP 1,210
0.00%
0.00%
+8.74%
Forrás
RND Solutions
Cégvilág

Ráerősít a belföldi turizmusra az MT. zrt. új stratégiája

A belföldi utazásokat a SZÉP-kártyát a középpontba állítva, az Élmény itthon főüzenetét erősítve népszerűsíti, új marketingstratégiájában a Magyar Turizmus (MT) Zrt.

Új, hároméves turisztikai marketingstratégiát dolgozott ki a 2015-2017 közötti időszakra - jelentette be Faragó Péter, az MT Zrt. vezérigazgatója az Utazás kiállítás első napján, az Utazás Fórumon csütörtökön Budapesten. Leszögezte: tény, hogy az ágazat 2014-ben rekordévet zárt. A növekedés fenntartásához vagy annak meghaladásához azonban új fogyasztói rétegek megszólítására, új módszerekre, és új kommunikációs csatornák megtalálására van szükség - jelentette ki.

Az vezérigazgató szerint elkötelezettek a 2014-es növekedés fenntartása vagy fokozása mellett, ennek érdekében el kell érni az agrárium-élelmiszeripar, és a turisztikai ágazatok szakmai tevékenységének összhangja mellett a marketingtevékenységek egységességét. Ennek a két költségvetés szinergiájához kell vezetnie.

Közölte: szándékuk megerősíteni a turisztikai és az agrár-élelmiszeripari ágazatok szereplői közötti partnerséget, összehangolni a közös munkát, amelyből közös marketingtevékenység születhet. Stratégiai együttműködést szeretnének kötnek minden olyan kis- és középvállalkozással, amely a legnagyobb hatást tudja gyakorolni az ország turisztikai imázsára, a vendégek elégedettségére.

Faragó Péter elmondta, hogy az új stratégia igazodik a 2014-2020-as európai uniós tervezési időszakhoz, másrészt a 2015-től elérhető uniós forrásokkal versenyelőnyt hozhat az országmarketing tevékenységen belül. Bejelentette: a turisztikai marketinghez a következő időszakban több mint 8 milliárd forint uniós forrás áll rendelkezésre.

Közölte: az MT Zrt. legfontosabb célja - ami szavai szerint a személyes célja is - olyan nemzetközileg ismert és elismert országimázs kialakítása, ami nemzeti értékekre, hagyományokra fókuszál, integrálva a modern értelembe vett turisztikai vonzerőket, így minden korosztály és célcsoport számára vonzóan mutathatja be Magyarországot, mint úti célt.

Horváth Gergely turisztikai vezérigazgató-helyettes ismertette: a stratégia részeként az MT Zrt. szakmai szervezetekkel külföldön is erősíti együttműködését. A három fő termékprioritás az egészség-, az üzleti és a kulturális turizmus. A feladatok közé sorolta a kongresszusi turizmus erősítését, a nagy befogadóképességű, új budapesti kongresszusi központ 2018-as megnyitására kormányzati szándék van - mondta. A márkaépítés lényeges elemének nevezte a folyamatos, egymásra épülő kommunikációt, amelyet a következő 3 évben koncentrált tevékenységgel a kiemelt országcsoportok piacain valósítanak meg rotációs rendszerben.

Értesüljön a gazdasági hírekről első kézből! Iratkozzon fel hírlevelünkre!
Kapcsolódó cikkek