Milliószámra vitték a Xiaomi készülékeit
Fél nap alatt 2,12 millió okostelefont adott el egy szerdai akció keretében a Xiaomi hét ázsiai országban. A kínai gyártócég nem egyszerűen olcsó, ugyanakkor megfelelő képességű készülékeinek, hanem különleges értékesítési koncepciójának is köszönheti, hogy a múlt év végén már az okosmobilszektor egyik legnagyobb szereplőjének számított.
A társaság az interneten keresztül forgalmazza eszközeit, emellett például hatalmas, több száz fős partikat szervez a rajongói számára, ami a közösségi médiában megjelenő posztoknak köszönhetően tovább növeli a cég és készülékei ismertségét.
A Xiaomi a múlt évben mintegy 60 millió okosmobilt tudott eladni, és bár a nagy piackutatók eltérő adatokat közöltek, az egyértelmű, hogy ezzel az adattal az öt legnagyobb gyártócég közé került. Ráadásul messze a legnagyobb növekedést produkálta a meghatározó piaci szereplők között.
A társaság robbanásszerű fejlődése elsődlegesen a kínai forgalomnak volt köszönhető, ugyanis a távol-keleti országban 2014-ben már a legtöbb mobilt értékesítő gyártónak számított. Az idén további gyors fejlődést prognosztizál a vállalat, amely már 100 millió darab okostelefon eladását tervezi.