Az előzetes adatok szerint a Fornetti csoport árbevétele 25 milliárd forint körül alakult 2015-ben, ami a 2014-es 22 milliárd forinthoz képest mintegy 12 százalékos növekedést jelent – közölte hétfőn a cég. Az idei évre további 10 százalékos növekedéssel számolnak a vállalatnál. Sebastian Gooding, a Fornetti ügyvezető igazgatója kiemelte: a vállalatcsoport elsődleges célja a növekedés. A cseh, szlovák és ukrán megállapodásokat követően már több mint 4700 Fornetti üzlet működik a régióban, míg az elkövetkező évek feladata, hogy a meglévő stabil alapokra felépítsenek egy Németországtól Bulgáriáig terjedő hálózatot. A Fornetti Kft.-t tavaly vette meg a svájci Aryzta AG, a tranzakcióval az Európában piacvezető pékárugyártó svájci cég kelet-közép-európai jelenlétét kívánta erősíteni. A Fornetti anyacége, a több tőzsdén is jegyzett Aryzta AG a világ egyik legnagyobb fagyasztott pékipari termékeket forgalmazó vállalata, négy kontinensen üzemeltet pékségeket, több mint 60 márkanév alatt. Élelmiszer-ipari árbevételének 47-47 százaléka származik Észak-Amerikából, illetve Európából. A társaság legutóbbi tőzsdei jelentése szerint 2014-ben árbevétele 4,8 milliárd euró, adófizetés, tőketörlesztés és amortizáció előtti eredménye (EBITDA) 566 millió euró volt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.