A dízelbotránnyal kapcsolatos költségcsökkentésnek esik áldozatul az Audi szereplése a World Endurance Championship nevű bajnokságban – ennek a versenysorozatnak a része a 24 órás Le Mans-i verseny is – ahol 13 vb-címet szereztek. Azért áldozták be az évi 200 millió euróba kerülő programot, mert egyfelől a TDI motorok hírneve súlyos csapást szenvedett, másfelől ott van a konszerntárs Porsche, amely eddig arra költött évi 200 millió eurót, hogy legyőzze az Audit.
A konszern most az elektrifikáció (hibrid és hálózatról tölthető hibrid hajtások) és az elektromos hajtások terén akar vezető szerepet betölteni a következő évtizedben, ennek megfelelően alakítja át fejlesztőrészlegét és erőforrásait. A 2018-as évadra új szabályok lépnek életbe a WEC-bajnokságban, ami a jelenlegi dízel-elektromos hibrid hajtás jelentős átalakítását vonja maga után, ezt már nem finanszírozza meg a VW-konszern. Helyette a Formula–E-világbajnokságba száll be az Audi, idén még csak technikai partnere az Abt! alakulatnak, jövőre már a nevükre is veszik azt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.