Két százalékos növekedést könyvelt el a brit luxusmárka, a Burberry 2016 negyedik negyedévében, amely az elemzői 3-4 százalékos növekedéshez képest gyengébb eredménynek számít. A harmadik negyedévhez képest ugyan elmaradtak a számok, de a Burberry a gyenge font fellendülésében bízik.
A ballonkabátjairól és kockás sáljairól elhíresült brit márka kiemelte, ugyan nem teljesítették a kijelölt céljukat, de a brit piacon továbbra is erősek maradtak - közölte a Burberry.
[caption id="" align="alignleft" width="768"] Fotó: AFP[/caption]"Egy bizonytalan környezetben továbbra is keményen dolgozunk azon, hogy erősítsük a márkát és növekedési pályára állítsuk a Burberry-t" - mondta Christopher Bailey a vállalat kreatív igazgatója.
Kiemelte, a második negyedévben három százalékos növekedést regisztáltak, amely főleg a kínai piacnak köszönhető, de egyre erőteljesebben van jelen az afrikai, valamint az indiai térség is. Csökkent a Burberry-termékek iránti kereslet viszont az Amerikai Egyesült Államokban, Hongkongban és Dél-Koreában is.
Bailey hozzátette, jó úton haladnak a kitűzött céljuk felé, mivel 2017-ben húszmillió fontot faragnak a költségeikből, amely 2019-re már százmillió fontra emelkedne.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.