Tarol a magyar piacon az eMAG
A magyar piacon alig négy éve jelen lévő eMAG az elmúlt évben háromszoros növekedést ért el a piachoz képest. Ezzel, a leggyorsabban növekvő vállalatként, megtartotta második helyét a GKI Digital június közepén közzétett e-kereskedelmi TOP10-es listáján. A rendszeres akciók (Black Friday, Árak Forradalma) népszerűsége, a műszaki cikkek értékesítésének növelése, az átlagos kosárérték emelkedése, valamint a mindennapi fogyasztási cikkek iránti fokozott érdeklődés mellett, a siker a Marketplace (piactér) platformnak is köszönhető, amellyel az eMAG a magyar piacon egyedülálló mélységű és szélességű termékportfóliót biztosít.
A vállalat részint a piactér sikereként értékeli azt is, hogy a hazai webáruházak közt a jelenleg leglátogatottabb eMAG.hu oldalon, a nagyjából 1000 partnernek is köszönhetően 8500 márka és 600 ezer termék érhető el. A Marketplace partnerek által realizált rendelések száma pedig a 2015-ös adatokhoz képest megduplázódott 2016-ban, és a megrendelt termékek értéke is jelentősen nőtt az előző évihez viszonyítva – derül ki az eMAG közleményéből.


