A Lego Csoport nyolcadik éve folyamatosan jelen van a Reputation Institute éves RepTrak 100 listájának Top 10 helyezettje között, idén megtartotta a tavalyi 2. helyezését.
Boldogan fogadtuk a hírt, hogy a nyilvánosság továbbra is ilyen jó véleménnyel van rólunk, megtisztelő számunkra az a szoros kapcsolódás, amit a legkülönbözőbb korosztályokhoz tartozó Lego rajongókkal összeköt bennünket
- nyilatkozta az eredménnyel kapcsolatban Niels B. Christiansen, a csoport vezérigazgatója. Hozzátette, ami igazán fontos ebben a rangsorban, az valójában mögötte rejlik: gyermekek és szülők a világ minden táján egyaránt megértik és elismerik azon céljukat, hogy pozitív hatással legyenek a világra, valamint a jövő nemzedékeire, és olyan játékélményeket biztosítsanak, amelyek segítenek a gyermekeknek olyan alapvető készségek kifejlesztésében, amelyekre a jövőben szükségük lesz.
A Reputation Institute által kidolgozott és végzett RepTrak 100 tanulmány 100 vállalat hírnevét méri, 15 országban kérdezik meg a nyilvánosságot az egyes vállalatok iránti benyomásaikról. A tanulmány hét dimenzió szerint értékeli a vállalatokat: Termékek és szolgáltatások, Innováció, Munkahely, Szerepvállalás, Vállalati polgárság, Vezetés és Teljesítmény.