Tavaly 1,46 milliárd forintos bevételt ért el a Dumaszínházat üzemeltető Dns-Dumaszínház Kulturális Egyesület – derül ki a szervezet 2018-as szakmai beszámolójából. Az összegben a kulturális TAO-támogatások is szerepelnek, a jegyeladások önmagukban 902 millió forintot termeltek. Az értékesítés 78 százaléka online történik, a kiadások 1,4 milliárd forintra rúgtak. A Sáfár Zoltán László elnök által jegyzett jelentésben az olvasható, hogy a TAO jogszabályi változása miatt korrekcióra volt szükség, de minden olyan lépést végrehajtottak, amely a színház fennmaradásához kellett. Ugyanakkor az is szerepel, hogy a teljes struktúraváltáshoz és az új működésre való átálláshoz két évig külső forrás bevonása vált indokolttá. A Dumaszínház 326 ezer nézőt regisztrált, ezzel a hazai színházak között előkelő helyet foglal el. A beszámoló szerint évről évre 20-30 százalékos növekedési arányt produkálnak mind a látogatószámban, mind pedig az árbevételben. A társulatnak 21 állandó tagja van, további 21 művész pedig rendszeres vendégként szerepel. Az előadóművészek nem állnak munkaviszonyban a Dumaszínházzal, hanem vállalkozóként vesznek részt az egyes produkciókban. A Dumaszínház működtetésében a Dumaszínház Kft. is részt vesz, amely a Duma Holding Kft. és a Bodzinó Kft. érdekeltsége. A Dumaszínház Kft. 2018-ban 512 millió forint mérlegfőösszeggel és 332 millió forint nyereséggel zárt. A tagok arról határoztak, hogy az eredménytartalékból 300 millió forint osztalékot fizetnek ki.