Folyamatos átalakításban a Tesco
A karácsonyt is magában foglaló hat hétben 1,7 százalékkal, a január 4-ét megelőző 19 hetes időszakban pedig 1,5 százalékkal csökkent az előző év azonos időszakával összevetve a Tesco forgalma. A csoportszintű visszaesés elsősorban Közép-Európában jelentkezett, ahol karácsony táján 12,8 százalékkal, a vizsgált 19 hetes időszakban 13,7 százalékkal, az üzleti év november 23-án zárult harmadik negyedében pedig 14,2 százalékkal mérséklődött a kereskedelmi hálózat eladása. A beszámoló szerint a mostani teljesítmény tükrözi a Tesco üzleti tevékenységének jelentős átalakítási folyamatát
a Magyarországot is magában foglaló térségben. A Tesco az előző üzleti évben 66 veszteséges közép-európai, zömmel lengyelországi üzletét zárta be, és 11,5 százalékkal növelte forgalmát.


