Cégvilág

Visszatér a polcokra a hetvenes évek slágerterméke

Az újragondolt Bambi viszont nem fog tartalmazni szintetikus anyagokat és cukrot sem.

A Kádár-korszakban szocializálódott magyarok számára ismerősen csenghet a Bambi neve, de nemsokára az ő gyermekeik is megismerkedhetnek szüleik jól ismert italával, ugyanis egy horvátzsidányi palackozóüzem feltámasztja a márkát – olvasható a Forbes online felületén.

A lap beszámolója szerint Dorogi Évának – akinek családja befektetőként lépett be a palackozóüzem életébe – két évbe telt, mire megszerezte a márkanév használata jogát.

Az üzletasszony elképzelései szerint öt éven belül meg fog térülni a beruházás. Elmondása szerint

1,5 milliárdból élesztenék újjá a legendás Bambit.

A cikkből kiderül, hogy a modern kor szellemiségében gondolják újra a hűsítőt, hiszen cukor nélküli italt is terveznek, illetve kerülni fogják a szintetikus anyagok használatát is.

Bambi Dorogi Éva
Kapcsolódó cikkek