Nemcsak a méret a lényeg, de még mindig az a legfontosabb szempont, amikor a magyar vásárló tévékészüléket választ magának – legalábbis ez derült ki a Samsung legfrissebb kutatásából. Az összegyűjtött adatok szerint a koronavírus-járvány alatt újra leültünk a képernyők elé, a magyarok közel fele nézett rendszeresen filmeket, és a válaszadók 43 százaléka szerint a jövőben egyre több dologra használjuk majd a tévéket. 

A képernyőméret és a képminőség mellett épp ezért egyre fontosabb, hogy a készülék rendelkezzen okosfunkciókkal.  A felmérés szerint mára a felhasználók közel 80 százalékának már okostévéje van. Tavaly a megkérdezettek 40 százaléka keresett kifejezetten okostévét, idén 33 százalék számára ez volt a legfontosabb szempont: a válaszadók több mint 60 százaléka a választása során figyelembe veszi, hogy az új készüléke elérje az online tartalmakat vagy alkalmazásokat.

Fotó: Shutterstock

Egyre jobban figyelnek a vevők a takarékosságra, illetve az energiahatékonyságra is; a magyarok több mint harmada (36 százalék) ez utóbbi szempontot tartja a legfontosabbnak, a válaszadók közel fele (48 százalék) pedig mindenekelőtt az árat figyelte. A válaszadók számára egyre meghatározóbb szempont a termékekre vonatkozó garancia is, ezt ma már a vásárlók 40 százaléka nagyon fontosnak tartja a döntésnél.