Új, izgalmas korszak indul pénteken a Hell Energy életében, a világ megmentője után mostantól hétköznapi hősök lesznek a főszereplők az energiaital márkájának kampányában – derült ki a vállalat pénteki közleményéből.

Bruce Willis Hell Energy
Hétköznapi hősökre váltott a Hell. Fotó: Kallus György / Világgazdaság

A cég beszámolója szerint 6 hónap tervezés és előkészítés, 100 fős stáb, több mint 100 statiszta, 20 kiemelt szereplő, 3 forgatási nap, 4 történet, 5 hét utómunka után lesz látható az energiaital reklámfilmje, amelyet a magyar és a külföldi nézők egyaránt láthatnak.

Vecsei Márton, a Hell Energy márkatervezője elmondta, hogy az elmúlt öt évben Bruce Willis köré épült az energiaital kommunikációja. Bár a világhírű színész mindig is a márka történetének ikonikus alakja marad, elérkezett a pillanat, hogy új fejezet induljon a márka kommunikációjában. Emiatt esett a választás a hétköznapi hősökre, akiknek nem a világot kell megmenteniük (mint Willis az Armageddon című filmben), hanem a saját életükben van szükségük kis extra motivációra.

A rövidfilm mellett a Hell számára kiemelt országokban, mint Magyarország, Görögország, Románia és Bulgária, egy hosszabb, egyperces verzió is látható lesz a filmből.

Bruce Willis egyébként súlyos demenciával küzd, és állapotáról aggasztó hírek érkeznek.