BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A Twitter riválisa már több millió felhasználót tudott szerezni magának, az EU egyelőre nem engedélyezi az új platformot

Az elmúlt időszakban több, a Twitterre feltűnően hasonlító alkalmazás is felbukkant. Zuckerberg Threads nevű felületét összesen száz országban már el lehet érni.

Mark Zuckerberg, a Meta vezérigazgatója szerint négy óra alatt mintegy ötmillió felhasználót regisztráltak a Threads elindítását követően. A Twitter riválisának szánt felület a hosszabb bejegyzések lehetőségével, valamint néhány híresség támogató ajánlatával próbálja elcsábítani a felhasználókat Elon Musk platformjától.

A Facebook és az Instagram tulajdonosa 15 órával előrehozta az Egyesült Államokban az alkalmazás bemutatását, amely éjfélkor élesedett az Egyesült Királyságban, így összesen 100 országban vált szabadon elérhetővé az Apple és a Google alkalmazásboltjaiban, bár a szabályozási aggályok miatt 

az Európai Unió tagállamai kivételt képeznek

írja a The Guardian.

Jakarta,-,July,06,2023:,Threads,App,Logos,Seen,On,Screens
Fotó: Shutterstock

Az olyan márkák, mint a Billboard, az HBO, az NPR és a Netflix, az indulás után perceken belül létrehozták a saját fiójukat az új platformon. A Meta közölte, hogy már nemcsak a cégvezető, de olyan sztárok is megtalálhatók rajta, mint Shakira vagy Gordon Ramsey, egy friss jelentés szerint pedig Oprah Winfrey-t és a dalai lámát is megkeresték, hogy regisztráljanak ők is. 

Az elmúlt években több, a Twitterre feltűnően hasonlító alkalmazás is felbukkant, például a Donald Trump-féle Truth Social és a Mastodon. Egy másik ilyen, a Bluesky pedig azt állította, hogy rekordforgalmat ért el, miután a Tweetdeck-használat korlátozását bejelentette. Ezek a próbálkozások azonban még mindig kismiskák a más cégek ötleteit rutinszerűen megvalósító Mark Zuckerberg Metája mellett.

A Meta–Twitter-viadal durvább lesz, mint egy szőnyegbombázás

Bár a Twitternek több kisebb versenytársa volt eddig is, a Meta Platforms új Threads nevű alkalmazása minden eddigi kihívásnál fenyegetőbb, hiszen a Facebookot felépítő cég nagyon jól tudja, hogyan kell nagy online platformokat működtetni, és a sokáig élenjáró Twitterrel ellentétben pénzgondjai sincsenek.

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.