A Revolut már több mint 10 millió lakossági ügyféllel rendelkezik Kelet-Közép-Európában, ezzel megerősítette a pozícióját a térségben elérhető digitális bankok között.

Fotó: Revolut

A Revolut kevesebb mint egy év alatt 2,5 millió ügyfelet szerzett, s már több mint 10 millió lakossági kliense van Közép- és Kelet-Európában. A térségben és az EU-ban a román piac a legnagyobb 3 milliót meghaladó ügyfélszámmal, megelőzve a majdnem 3 milliós lengyel piacot.

A rangsor harmadik helyén szerepel Magyarország, ahol az ügyfélszám nemrégiben haladta meg az 1 milliós küszöböt.

A legtöbb Revolut-kuncsafttal rendelkező városok is ezek közül kerülnek ki: Bukarest, Varsó és Budapest. A térségben ügyfelek milliói használják a digitális bankot mindennapi pénzügyeik kezelésére, pénzfogadásra, fizetésre, megtakarításra, kiadások nyomon követésére, limitek beállítására és befektetésre. Havonta több mint 138 millió tranzakciót hajtanak végre rajta.

Ez a mennyiség 67 százalékos növekedést jelent az előző 12 hónapban feldolgozott ügyletek számának átlagához képest. A régió vezetője több mint 3 millió klienssel és az elmúlt 12 hónapban elért 39 százalékos ügyfélbázis-növekedéssel Románia, amely az Egyesült Királyság után továbbra is a második helyen áll a globális rangsorban.

A Revolut régiós népszerűségének növekedését szintén alátámasztja a közelmúltban elvégzett reprezentatív felmérés:

a kutatásban részt vevők mintegy fele részesíti őket előnyben: a régióban élő válaszadók 34 százaléka a rugalmasságot, 12 százaléka pedig a pénz feletti nagyobb kontrollt említette indokként.

A válaszadók harmada egyszerre kettőt választana: bankfiókkal rendelkező bankot és okostelefonon kezelhető második bankszámlát. Csupán 12 százalékuk preferálja még mindig a hagyományos bankokat, főként azért, mert valódi személlyel szeretnének kapcsolatba lépni, ha tanácsra van szükségük.

„A Revolut számára Magyarországon a legfontosabb trend a mobilbanki ügyfelek számának gyarapítása, ezzel is is támogatva a növekedésünket. Az elmúlt 12 hónapban 52 százalékos ügyfélszám-emelkedést tapasztaltunk Magyarországon. Ebben az időszakban 385 ezer új ügyféllel bővültünk. A legfontosabb piaci kihívások, amelyekre reagáltunk, az

Az alkalmazáson belüli funkcióink segítenek az embereknek a háztartási költségvetés kezelésében, a kiadások korlátozásában és a pénz félretételében, megspórolásában. A Revolut applikációban innovatív oktatási tanfolyamot indítottunk a pénzügyi csalások önvédelméről, amely Magyarországon, Lengyelországban és Romániában bizonyult a legnépszerűbbnek

– nyilatkozta Léder Tamás, a Revolut Bank Europe magyarországi fióktelepének vezetője. Joe Heneghan, a Revolut Bank vezérigazgatója is elismerte, hogy a 43 százalékos régiós növekedés fontos eredmény a cég számára. A Revolutot ma már több mint 35 millió lakossági ügyfél használja világszerte.

A digitális banknak nemrég lett elérhető az új applikációja, a Revolut 10, amelynek újdonsága közé tartozik a letisztult megjelenés, és hogy a kezdőképernyőn már egy érintéssel lehet váltani a számlák és a pénznemek között.

Csalás elleni tanfolyamot indít a Revolut

Az online csalások korában nem lehet elég óvatos az ember. A pénzintézetek folyamatosan küzdenek a újonnan felbukkanó módszerek ellen, néha viszont nem árt, ha bevonják ügyfeleiket is ebbe a küzdelembe. A Revolut most ingyenes tanfolyamot kínál ügyfeleinek, amelyben megismerkedhetnek a modern online csalásokkal.