Korán kezdődik az ősz a Starbucksnál
Soha ilyen korán nem kezdődött az ősz a Starbucksnál az Egyesült Államokban, mint idén, ugyanis a cégnél már csütörtökön kapható az őszi menü, benne a rendkívül népszerű Pumpkin Spice Lattéval.

A hanyatló eladások ellenszere lehet a Pumpkin Spice Latte a Starbucksnál
A döntés hátterében többek között az is állhat, hogy a cég eladásai nem érték el a befektetői várakozásokat az elmúlt hónapokban, ami a vezérigazgató leváltáshoz is vezetett, de úgy tűnik, a kávézólánc biztos, ami biztos alapon még előbb indítja az őszi szezont, mint korábban, igaz, a tavalyi évhez képest mindössze két nappal.
A korai ősz valószínűleg még nem az új vezérigazgató, Brian Niccol döntése lehet, hiszen az ő kinevezése csak szeptember 9-től érvényes.
Az Axios összeállítása szerint a Starbucks szezonális ajánlatai fontos szerepet játszanak a forgalom felfuttatásában, és az eladások 10 százaléka érkezik a leghíresebb szezonális kedvencből.
A cég számítása, úgy tűnik, hogy bevált, hiszen a közösségi médiában el is kezdtek terjedni az akcióhoz kapcsolódó hashtagek és címkék. A Pumpkin Spice Latte magyarországi rajongóinak azonban még várniuk kell kedvencükre, ugyanis a Starbucks Magyarország szerint itthon még nem indul el csütörtökön az őszi ajánlat, további információt a cég közösségi oldalain tudhatnak meg.