Kiderült, hol nyitják meg az ország legnagyobb Aldiját az év végén
„A fogyasztókat a kuponakciók, a szórólapban kínált akciós termékek száma vagy a kedvező áron kapható XXL kiszerelések sokkal inkább megmozgatják. Éppen ezért januártól például 50 százalékkal növeljük a heti akciókban érintett termékek számát, így érdemes nézni a szórólapunkat” – mondta Bernhard Haider, az Aldi Magyarország ügyvezető igazgatója a Blikknek.

Azt is mondta, hogy idén kilenc új üzletet adtak át, ezzel már 180 áruházból áll a hálózatuk, és terveik szerint
decemberben megnyílik Budán, a Kondorosi úton az ország legnagyobb Aldija, amely kétszer akkora lesz, mint egy szokványos üzletük.
Az ügyvezető igazgató a német cég eladásairól elmondta, hogy néhány alaptermék értékesítése alacsonyabb dinamikát mutat, egyes termékek – például az üdítők – kimagasló eredményt érnek el. Ugyancsak magas a halértékesítés emelkedése, amit nem csupán a havonta ismételt halakciós napokon tapasztalnak.
Havi átlagban 50 százalék feletti a növekedés. A nem élelmiszer jellegű termékek értékesítése tavalyelőtt visszaesett, de az utóbbi 10-12 hónapban már egyértelműen bővülést mutat.
Bernhard Haider közölte, hogy
közel négyszáz akciós termékkel készülnek az adventi időszakra.
„Üzleteink karácsonyi kínálatában megtalálható minden, amire az ünnepi sütés-főzéshez szükség lehet, az akciós termékek jellemzően 10-40 százalékkal lesznek olcsóbbak ebben az időszakban” – fogalmazott.
Hozzátette, hogy a friss húsok, illetve zöldségek és gyümölcsök árát novemberben két lépcsőben mérsékelik, vagyis „nem csupán karácsonyig élnek az árak, hanem tovább is”. A banántól a burgonyáig összesen 37 zöldség és gyümölcs – szortimentük bő egynegyede –, míg a húsok esetében a csirkemelltől a sertéskarajon át a marha gulyáshúsig 20 árucikk, vagyis a kínálatuk közel egyharmada lesz olcsóbb. Az előbbi kategóriában 10 terméket alacsonyabb áron kínálnak, mint 2021-ben, további 12 zöldség-gyümölcs terméket pedig a 2021-ben érvényes árakon lehet majd megvásárolni.


