„A fogyasztókat a kuponakciók, a szórólapban kínált akciós termékek száma vagy a kedvező áron kapható XXL kiszerelések sokkal inkább megmozgatják. Éppen ezért januártól például 50 százalékkal növeljük a heti akciókban érintett termékek számát, így érdemes nézni a szórólapunkat” – mondta Bernhard Haider, az Aldi Magyarország ügyvezető igazgatója a Blikknek.
Azt is mondta, hogy idén kilenc új üzletet adtak át, ezzel már 180 áruházból áll a hálózatuk, és terveik szerint
decemberben megnyílik Budán, a Kondorosi úton az ország legnagyobb Aldija, amely kétszer akkora lesz, mint egy szokványos üzletük.
Az ügyvezető igazgató a német cég eladásairól elmondta, hogy néhány alaptermék értékesítése alacsonyabb dinamikát mutat, egyes termékek – például az üdítők – kimagasló eredményt érnek el. Ugyancsak magas a halértékesítés emelkedése, amit nem csupán a havonta ismételt halakciós napokon tapasztalnak.
Havi átlagban 50 százalék feletti a növekedés. A nem élelmiszer jellegű termékek értékesítése tavalyelőtt visszaesett, de az utóbbi 10-12 hónapban már egyértelműen bővülést mutat.
Bernhard Haider közölte, hogy
közel négyszáz akciós termékkel készülnek az adventi időszakra.
„Üzleteink karácsonyi kínálatában megtalálható minden, amire az ünnepi sütés-főzéshez szükség lehet, az akciós termékek jellemzően 10-40 százalékkal lesznek olcsóbbak ebben az időszakban” – fogalmazott.
Hozzátette, hogy a friss húsok, illetve zöldségek és gyümölcsök árát novemberben két lépcsőben mérsékelik, vagyis „nem csupán karácsonyig élnek az árak, hanem tovább is”. A banántól a burgonyáig összesen 37 zöldség és gyümölcs – szortimentük bő egynegyede –, míg a húsok esetében a csirkemelltől a sertéskarajon át a marha gulyáshúsig 20 árucikk, vagyis a kínálatuk közel egyharmada lesz olcsóbb. Az előbbi kategóriában 10 terméket alacsonyabb áron kínálnak, mint 2021-ben, további 12 zöldség-gyümölcs terméket pedig a 2021-ben érvényes árakon lehet majd megvásárolni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.