A Libri csoport stratégiai céljainak megfelelően törekszik az üzleti stabilitást hosszú távon biztosítani többek között fejlesztések és terjeszkedés révén. Fontos lépés ezen az úton az Édesvíz Kiadó megvásárlása, melynek a kiadói csoportba történő illesztése az elkövetkező időszak kiemelt feladata lesz – közölte a Libri.
Az Mfor.hu cikke szerint az 1989-es alapítású Édesvíz Kiadó megvásárlásával a Libri csoport fontos mérföldkőhöz érkezett.
„A könyvpiac sok szempontból különleges, de egyik legmeghatározóbb jellemzője, hogy nem a piacon belül vívja harcait, hanem a szabadidős tevékenységek széles skálájával versenyez az olvasók figyelméért, idejéért.
Egy ilyen környezetben kiemelt jelentőségű, hogy sokszínű, stabil kínálattal rendelkezzünk, figyeljük a trendeket, aktívan tegyünk az olvasás népszerűsítéséért, és igyekezzünk értékes tartalmakat minél közelebb vinni az emberekhez” – mondta Köbli Gyula, a Libri csoport vezérigazgatója a közlemény szerint.
Az Édesvíz Kiadó legsikeresebb kiadványi között megtaláljuk Roxie Nafuosi Manifesztáció című könyvét 46 ezer eladott példánnyal, Rhonda Byrne A Titok című sorozatát több mint 110 ezer példánnyal, de Szepes Mária A vörös oroszlán című kötetét is közel 37 ezer példánnyal.
Korábban a Világgazdaság is megírta, hogy a Mathias Corvinus Collegium Alapítvány leányvállalata vásárolta meg a Libri csoport részvényeinek 67,48 százalékát, így az eddig közvetett kisebbségi tulajdonos MCC a cég 98,41 százalékát birtokolja.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.