A Lidl először nyitott olyan üzletet, amely kizárólag nem élelmiszer jellegű termékeket kínál – számolt be a Retaildetail.eu szakportál.
Otthon és Lakberendezés néven hat saját márkás termékkínálatot mutatnak be körülbelül 500 négyzetméteres üzletterületen. A Forbes szemléje szerint a fióktelep széles választékban kínál
és számos más terméket a Crivit, Esmara, Livarno, Lupilu, Parkside és Silvercrest saját márkás termékektől.
A Lidl első nem élelmiszer jellegű szupermarketje a németországi Lottstettenben található, a svájci határ közelében, egy hagyományos Lidl diszkont szupermarkettel szemben.
Nemrég a Világgazdaság is beszámolt róla, hogy augusztus 2-án kiderült, hogy a Lidl Magyarország exkluzív együttműködésre lépett a Tisza cipőmárkával.
A diszkontlánc vásárlói a Lidl Plus alkalmazás Click&Pick funkciójával augusztus 3. és 6. között 36 és 47 közötti méretekben tudják előrendelni a cipőt, amit aztán augusztus 11-től lehet majd átvenni az üzletekben.
Mérethiba esetén a Lidl nem biztosít sem visszavételi, sem cserelehetőséget, így vásárlás előtt érdemes alaposan tájékozódni a mérettáblázatról.
„Örömünkre szolgál, hogy a Tisza Cipő tradícióját elhozhatjuk a Lidl segítségével a fiatalabb generációk számára is” –mondta el Vidák László, a Tisza Cipő márkatulajdonosa.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.