BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok
null

Nem akárki mondta ki: eláraszthatják Magyarországot a Lidl és az Aldi boltjai – de megérkezett a hadüzenet a németeknek, ezt nem fogják hagyni

Az Auchan szerint a diszkontok tekintetében még jelentős növekedési potenciál van.

Az Auchan új üzletformátumokat tesztel, a hipermarketjeit megújítja, illetve új boltokat nyit ott, ahol még nincsenek jelen. A francia-magyar lánc célja, hogy dinamikusabb növekedési pályára álljon, és erősítse piaci pozícióit – írja a Portfolio.

A customer shops at a supermarket in Budapest
Az Auchan szerint a diszkontok tekintetében még jelentős növekedési potenciál van  / Fotó: Szabó Bernadett / Reuters

Vincze Géza, az Auchan Magyarország ügyvezető igazgatója elmondta, hogy 

az Auchan számára kihívás, hogy hagyományosan fizikailag távolabb vannak a fogyasztóktól. 

„Stratégiánk egyik fő eleme, hogy ez utóbbin változtassunk. A diszkontok tekintetében még jelentős növekedési potenciál van, ha a németországi lefedettséget vennénk alapul, akár duplázódhatna is a számuk Magyarországon” – mondta.

Stratégiánk lényege a növekedés, célunk, hogy a közeljövőben a harmadik helyre kerüljünk a magyarországi piaci rangsorban

– jelentette ki az Auchan ügyvezető igazgatója.

Arról is beszélt, hogy egy hétéves stratégiát dolgoztak ki az elmúlt négy hónapban. A nyitások előkészítése és az Auchan márkanév újrapozicionálása után a cél, hogy Magyarország három legnagyobb kiskereskedője közé kerüljön a diszkontlánc, és megduplázzák a piaci részesedésüket. 

„Ehhez több különböző üzletformátummal érkezünk majd. 

Olyan régiókban nyitunk boltokat a későbbiekben, ahol jelenleg nem vagyunk jelen”

– tette hozzá.

Vincze Géza elmondta, hogy hipermarketekkel is tudnak piacot szerezni versenytársaktól, mert van olyan vevőréteg, amely nagyobb választékot és közben kedvező árakat és kiváló minőséget igényel. 

„Nem célunk bárkit rávenni arra, hogy hetente háromszor kijöjjön a hipermarketekbe vásárolni, de az cél, hogy ne csak a főszezonjainkban jöjjenek el a vásárlók. A karácsony, húsvét, a júniusi medenceszezon és a hamarosan kezdődő Back to School időszak elképesztő pluszokat tud generálni” – tette hozzá.

Azt is mondta, hogy jelentősebb növekedést a nyitásokkal tudnak elérni, ha odamennek, ahol a vásárlóik vannak.

 

Ajánlott videók

Továbbiak

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.