FEM3

Megugró nézettségi számok a FEM3-nál

A tavaszi 0,3 százalékos piaci részesedését 0,7 százalékra növelte a 28. héten a FEM3 a 18-49 éves nők körében.
2010.07.29. 13:18 Olvasási idő: 0 perc

Jelentős nyereség-növekedés a ProSiebenSat.1 Media AG-nál

A ProSiebenSat.1 csoport a második negyedévében is profitjának növekedéséről számolt be az előző év hasonló időszakához képest. Az utóbbi három hónapban 64 százalékkal bővült az érték.
2010.07.27. 12:07 Olvasási idő: 0 perc

Sikeres első félévet zárt a FEM3

A nézők mellett hirdetői körökben is sikeres első félévet tudhat maga mögött a 2010 januárjában indult FEM3. A női csatorna üzletkötői mintegy 8-9 nagy médiaügynökséggel állnak folyamatos kapcsolatban, a megjelenések jelentősebb része ezen együttműködésekből született.
2010.07.22. 14:55 Olvasási idő: 0 perc

Új műsorstruktúrát kap a FEM3

Április 12-től új műsorstruktúrával várja nézőit Magyarország legfiatalabb női csatornája, a FEM3. Ahogy az elmúlt 3 hónapban, a fiatalos és trendi műsorokat kínáló női csatorna a jövőben is számtalan választási lehetőséget kínál nézőinek a sorozatok, filmek, realityk és gasztrológiai műsorok világából, és új időpontban folytatódik a csatorna saját készítésű műsora, a Boszorkánykonyha is.
2010.04.08. 20:08 Olvasási idő: 0 perc

Mi lesz a női tévécsatornán? Sorozatok, reality, filmek

Megállapodást született a FEM3 üzemeltetője és a legnagyobb magyarországi tévészolgáltatók között, melynek értelmében 2010 januárjától a Magyar Telekom, a UPC Magyarország és a Vidanet csomagkínálatában, mintegy egymillió háztartásban lesz elérhető az új női szórakoztató csatorna.
2010.01.04. 17:42 Olvasási idő: 0 perc