BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok
An EasyJet passenger jet at London Luton Airport EasyJet

Újabb fapados légitársaság követné a Ryanair példáját: hűségprogrammal csábítanák el az utazókat

Egyre több légitársaság vizsgálja az előfizetéses szolgáltatásokat a visszatérő ügyfelek megtartása érdekében. Az EasyJet vezetése a Ryanair példájából tanulva felvetette, hogy kibővítenék saját hűségprogramjukat a törzsutazók elcsábítására.

A brit EasyJet fapados légitársaság is a Ryanair példáját követné, az új vezérigazgató pedig bejelentette, hogy egy saját hűségprogram bevezetését vizsgálják, amellyel nagyobb figyelmet fordítanának a törzsutasok megszerzésére – írta a Bloomberg.

An EasyJet passenger jet at London Luton Airport
Az EasyJet vezetése a Ryanair példájából tanulva felvetette, hogy kibővítenék saját hűségprogramjukat a törzsutazók elcsábítására / Fotó: Chris Ratcliffe

A fapados légitársaság egyelőre más programok tapasztalataiból szeretne tanulni, mielőtt saját rendszert dolgozna ki – mondta Kenton Jarvis, az EasyJet vezérigazgatója hétfőn.

Ez még csak a tervezőasztalon van

– nyilatkozta Jarvis az EasyJet délkelet-angliai Southend repülőterén tartott megnyitóján. „Megvizsgáljuk, milyen lehetőségek vannak.”

Az európai légitársaságok egyre nagyobb figyelmet fordítanak a törzsutasrendszerek fejlesztésére, hogy még többet nyerjenek hűséges utasaik által. A British Airways idén átalakította saját hűségprogramját, nagyobb hangsúlyt fektetve az utasok költési szokásaira, a repülések távolsága helyett. Ez a változtatás azonban nem aratott osztatlan sikert az utasok körében.

A Ryanair múlt héten vezette be „Prime” programját, amely éves 79 fontos díj ellenében ingyenes helyfoglalást, utasbiztosítást és exkluzív jegyakciókat kínál tagjainak.

„Érdekes volt látni, hogy a Ryanair egyfajta mini EasyJet Plust hozott létre” – jegyezte meg Jarvis. A British Airways változtatásai után az EasyJet kedvezményt adott előfizetéses szolgáltatására, hogy átcsábítsa az utasokat.

Az EasyJet már rendelkezik egy EasyJet Plus nevű előfizetéses szolgáltatással, valamint egy meghívásos alapú törzsutasklubbal. Jarvis szerint az EasyJet Holidays, a társaság utazási csomagokat értékesítő leányvállalata, kulcsszerepet játszhat egy esetleges hűségprogram kifejlesztésében.

A program nélkül is jókora növekedésre számít az EasyJet

Az idei nyári foglalások iránti kereslet meghaladja a 2024-es szintet – mondta Jarvis a Bloomberg TV-nek adott interjújában. Az EasyJet Holidays közel 25 százalékos növekedést vár, és nagy az érdeklődés olyan úti célok iránt, mint Tunézia, Marokkó és Egyiptom.

Jarvis, aki alig három hónapja tölti be a vezérigazgatói posztot, a Southend repülőtéren tartott eseményen beszélt a tervekről. Az EasyJet itt nyitotta meg tizedik brit bázisát, ahol három repülőgépet fog állomásoztatni, és utazási csomagokat kínáló járatokat indít.

Nagy Ryanair-bejelentés: rárepülnek a gyakran utazókra – ezt kínálják

A Ryanair eddig nem adott az utasok lojalitására, akinek hűség kell, vegyen kutyát – fogalmazott a fapados légitársaság szókimondó vezére. A Ryanair hűségprogramja, a Prime most mégis megérkezett, mert már úgy gondolják, ebben sem érdemes lemaradni a Wizz Airtől és az EasyJettől.

 

 

 

Ajánlott videók

Továbbiak

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.