Jófogás

Megtévesztő a "Csak a Jófogáson" hirdetés

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) döntése szerint a Jófogás apróhirdetési portált üzemeltető Schibsted Classified Media Hungary Kft. (Schibsted Kft.) megtévesztette a fogyasztókat, mert megalapozatlanul használta a „Csak a Jófogáson” kiemelést a hirdetéseknél, mert egyes apróhirdetések máshol is elérhetők voltak - közölte a GVH.

Triplázta bevételét a Jófogás

Nyitás a fiatalok felé, közösségi funkció beépítése, illetve a mobil eszközről történő használatot támogató reszponzív oldal – a többi között ezekkel az újításokkal készült erre az évre a Jófogás.

Lezárult a Jófogás-OLX-fúzió

A Világgazdaság értesülései szerint múlt szombaton végleg lezárták a Jófogás.hu és a cég által megvett OLX.hu adatbázisainak integrálását, illetve a felhasználók átvezetését egyik platformról a másikra.

Félárbócon működik az OLX

Március 30-tól már nem lehet feladni új hirdetést az OLX.hu-n, de néhány hétig még lehet szerkeszteni azokat, amelyek már kint vannak a felületen, illetve az üzenetküldő funkció is él még – derül ki az oldal felhasználóinak küldött tájékoztatásból.
Világgazdaság Piactér