majonéz

Savanyú a ketchup – nem fogynak válságban a szószok

Spórolnak a fogyasztók az élelmiszerkiadásaikon, ezért a jól bevált márkás ketchup, mustár, majonéz és egyéb szószok helyett egyre inkább a kereskedelmi láncok jóval olcsóbb, ám minőségben korántsem annyival rosszabb sajátmárkás termékeiket teszik be a kosarukba. Ez a tendencia pedig a „prémium” gyártók bevételein is meglátszik.
2009.05.29. 11:45 Olvasási idő: 0 perc

Egy gyárbezárás, ami nem számít rossz hírnek

Júniustól bezárja a romániai Nagybányán lévő üzemét, az ottani termelést pedig Magyarországra telepíti a kecskeméti Univer Product (UP) Zrt. – értesült a Világgazdaság.
2009.04.02. 09:25 Olvasási idő: 0 perc

Válságban fogy a legjobban az Univer mustár

Tavaly 13,2 milliárd forintos rekordszintre növelte árbevételét a 2007-es 11,3 milliárdról, és az előző évinél magasabb eredményt is elért a kecskeméti Univer Product Zrt.
2009.03.05. 09:14 Olvasási idő: 0 perc