marketingakció

Ötmilliárd a turizmus marketingjére, védjegy a falusi vendéglátásban

Ötmilliárd forintot marketingre, több mint hatmilliárd forintot pedig Forma–1-re fordítottak a tavalyi Turisztikai Célelőirányzatból. Mintegy 200 millió forint jutott még két repülőtérre, s 100 millió a Túraautó Világbajnokságra. Védjegyet vezetnek be a falusi turizmusban.
2013.08.18. 16:50 Olvasási idő: 0 perc

160 ezren előre foglaltak - Jól sikerült a Torkos Csütörtök

2011-ben, hatodik alkalommal is nagy sikert aratott a Torkos Csütörtök akció: mintegy 200 ezer vendég torkoskodott 1200-nál is több hazai étteremben – írta a szervező Magyar Turizmus (MT) Zrt. Az akciót követő felmérésből kiderül, teltház miatt az éttermek 63,6 százalékának kellett visszautasítania vendégeket Torkos Csütörtökön. A vendégeknek nem volt negatív tapasztalata.
2011.04.07. 14:56 Olvasási idő: 0 perc