sertéshús

Sertéshúst népszerűsítő kampány indult

A sertéshús-, ezen belül a mangalicahús-fogyasztást kéthetes kampánnyal népszerűsíti az Agrárminisztérium, az Agrármarketing Centrum és a Mangalica­tenyésztők Országos Egyesülete. A tárca adatai szerint a fogyasztók bizalma stabil a hazai sertéshús iránt.

Nem segít a regionalizáció a nagy cégeken

A korábban évi nyolcvanmillió eurós japán sertéspiac leg­alább részleges visszaszerzésével kecsegtetett a két ország afrikai sertéspestissel kapcsolatos megállapodása.

Nem segít a regionalizáció a nagy cégeken

A korábban évi nyolcvanmillió eurós japán sertéspiac leg­alább részleges visszaszerzésével kecsegtetett a két ország afrikai sertéspestissel kapcsolatos megállapodása, de a jelek szerint a hazai húsfeldolgozók nem tudják kihasználni ezt a lehetőséget.

Az importsertés nyomja mélyre az árakat

Tovább esett az élő sertés ára, ami a magas kukorica- és szójaárakkal tetézve sok termelőnek már önköltség alatti értékesítést jelent.

Az importsertés nyomja mélyre az árakat

Tovább esett az élő sertés ára, ami a magas kukorica- és szójaárakkal tetézve sok termelőnek már önköltség alatti értékesítést jelent – állítják ágazati szereplők. Ráadásul nő az importnyomás a húspiacon.

Az MCS hazavárja külföldről a dolgozókat

Az elmúlt években sokat fejlődött a hazai vásárlói tudatosság, a Bonafarmnak pedig több mutatója is az európai topcégek szintjén áll – hangzott el egy szakmai rendezvényen.

Áprilisban nagyot esett az élő sertés ára

A koronavírus-járvány hatása megmutatkozik a sertéságazatban is: a napokban már a korábbi rekordszintű áraknál lényegesen kevesebbet fizettek a vágóhidak az élő sertésért – tudta meg a Világgazdaság.
Világgazdaság Piactér